MyFRITZ!App 4+
AVM GmbH
-
- Gratis
Capturas de pantalla
Descripción
MyFRITZ!App offers you secure and easy access to your FRITZ!Box and home network at home or on the go. The app notifies you within seconds about calls, voice messages, and other events. Enjoy mobile access to the photos, music and other data stored on your FRITZ!Box from anywhere. Use the app to conveniently control your call diversions, smart home plugs and thermostats, answering machines, and other home network devices connected with your FRITZ!Box. If you want to change any settings, simply use the app to open the user interface - from wherever you are.
Prerequisite for using the MyFRITZ!App: FRITZ!Box with FRITZ!OS version 6.50 or higher.
Prerequisite for full scope of functions of the MyFRITZ!App: FRITZ!Box with FRITZ!OS version 7.29 or higher.
If you also want to use all of the functions when you are on the go, the FRITZ!Box must be connected to the internet and have a public IPv4 address.
Frequently Asked Questions:
Question: How can I log into a different FRITZ!Box?
MyFRITZ!App can be used with several FRITZ!Box products. If you want to switch to a different FRITZ!Box, select the desired FRITZ!Box in the app settings (gear) or tap "Add another FRITZ!Box" to register the new FRITZ!Box. To register a new FRITZ!Box, you must be connected to that FRITZ!Box's wireless network.
Question: Why can I no longer switch my wireless network and my guest network using the app?
Several FRITZ!Boxes (for instance, the FRITZ!Box 7490) require FRITZ!OS 7.10, which is currently not available for all FRITZ!Boxes.
Question: Why can't I access my FRITZ!Box when I am away from home?
If you want to change the settings, you must be connected to your FRITZ!Box's wireless network. Make sure that you enabled "Enable use from on the go" in the app's settings.
If you also want to access the FRITZ!Box user interface from on the go, a FRITZ!Box user who has been granted the right "Access from the Internet allowed" must be configured.
Some internet service providers (including many cable providers) provide connections that do not allow you to access the home connection from the internet or certain restrictions apply because no public IPv4 address is provided. MyFRITZ!App normally recognizes that type of connection automatically and displays a corresponding message. These types of connections are called "DS-Lite", "Dual-Stack-Lite" or "Carrier Grade NAT" (CGN). You can ask your provider whether it would be possible to receive a public IPv4 address.
Question: What can I do if there is no update to FRITZ!OS 6.50 or later for my FRITZ!Box?
Unfortunately, in this case you cannot use the MyFRITZ!App.
Question: If I have suggestions for improving the app or discover an error, how can I tell AVM?
We always welcome feedback! Open the app settings (gear) and tap "Give Feedback" to send us a brief message. A log is automatically attached to your message; this also helps us to analyze errors.
Novedades
Versión 2.10.1
- Corregido: Ocasionalmente no se podía establecer la conexión con FRITZ!NAS
Valoraciones y reseñas
Solo en alemán
Esta aplicación solo está en alemán. Me parece que también está en inglés pero no te da la opción de cambiar el idioma. Así que por desgracia es prácticamente inutil para los que no hablan alemán. Un pequeño parche para salir del paso extremadamente fácil de hacer, sería permitir elegir el idioma en el que quieres ver la aplicación. Ya que es muy posible que no hables alemán pero si entiendas inglés He leído que la aplicación se auto configura en función del idioma del router. Eso está muy bien si eres uno de los tres idiomas soportados. Pero dentro de la propia aplicación deberían poner una opción para elegir el idioma en el que quieres ver todos los menús independientemente del idioma en el que esté el router
Respuesta del desarrollador ,
Hola srbato. La aplicación está disponible en alemán, inglés e italiano. Puedes cambiar el idioma de la aplicación en los ajustes del iPhone. Para esto, anda a Ajustes del sistema - desplázate hasta la aplicación MyFRITZ! y tocala - toque el idioma preferido - seleccione el idioma. Estaremos encantados de volver a tomar nota de su deseo de una versión en español de la aplicación MyFRITZ! como sugerencia de mejora.
La App no está en español
No está en español. Una app muy pobre en opciones
Respuesta del desarrollador ,
¡Hola!
La aplicación MyFRITZ! está disponible en alemán, inglés e italiano. Estaremos encantados de tomar nota de la compatibilidad con el español como sugerencia para futuros desarrollos.
Mala comunicación
Algo falla, no sé si es el router o la App que hay que configurar algo. Lo único que sé es que estoy sin conexión gracias a esta marca. Gracias un placer tener una marca cara para no servir de nada
Respuesta del desarrollador ,
The MyFRITZ!App has no influence on whether you have Internet access via your FRITZ!Box or not. Because we need details to help you, please contact FRITZ!Box Support using this link: https://en.avm.de/service/fritzbox/support-request/
Privacidad de la app
El desarrollador, AVM GmbH, ha indicado que las prácticas de privacidad de la app pueden incluir la gestión de datos descrita a continuación. Para obtener más información, consulta la política de privacidad del desarrollador.
Datos no vinculados contigo
Los siguientes datos pueden recopilarse, pero no se vinculan con tu identidad:
- Datos de uso
- Diagnósticos
Las prácticas de privacidad pueden variar, por ejemplo, dependiendo de tu edad o de las funciones que uses. Más información
Información
- Proveedor
- AVM GmbH
- Tamaño
- 97,2 MB
- Categoría
- Productividad
- Compatibilidad
-
- iPhone
- Requiere iOS 15.0 o posterior.
- iPad
- Requiere iPadOS 15.0 o posterior.
- iPod touch
- Requiere iOS 15.0 o posterior.
- Apple Vision
- Requiere visionOS 1.0 o posterior.
- Idiomas
-
Español, Alemán, Francés, Inglés, Italiano, Neerlandés, Polaco
- Edad
- 4+
- Copyright
- © 2024 AVM GmbH
- Precio
- Gratis